mari click kalau suka blog ni

Saturday, February 19, 2011

port dammam,arab

salam..

maaf kerana lewat sedikit mengeluarkan entry ni coz minggu lepas saya ke melaka. ade kursus perlu dilakukan sebelum menaiki kapal. so, saya semakin hampir untuk naik kapal.

sekarang kita sudah sampai ke port dammam, arab. ia mengabil masa lebih kurang 2 ke 3 hari untuk sampai ke sana. sampai sahaja di perairan arab ini, kapal saya tidak boleh masuk ke perlabuhan kerana parking full. so, captain terpaksa anchore di perairan arab selama 1 hari. malam itu kami memancing ikan. nak tengok ikan ape kami dapat??



saya pun x taw ape name ikan ni. tapi goreng pun sodap.





ni la gelagat aksi memancing. bukan main ramai lagi. yang ade duty, kene duty la. yang xde, inilah peluang nak release tension selepas bekerja keras dan berat. bile dapat ikan 2, feel die lain macam.hehe.



aku dapat tangkap dari sini je. aku x kuar kat port ni kerana ade keje maintenance yang perlu dilakukan sebelum belayar ke tempat lain. bukan semua port aku boleh turun. aku amik gambar mane yang nampak lain dari lain je. nantikan di port seturusnya.

1 comments:

Anonymous said...

salam.. waaa.. best nyer la dpt tgk alam ek.. :)

Post a Comment